Niektóre strategie pozwalające na skuteczną reklamę to łączenie psychologiczno-uczuciowe klienta za pośrednictwem estetyki (obrazów, muzyki, ludzi), humoru, uczuć (miłość macierzyńska, zauroczenie), opinii (ludzi sławnych bądź też znanych w zbawienny sposób), pokazów (testów, prób, dowodów). Znaczenie powinno wykorzystać trafny moment, koniunkturę w czasie odniesienia. Klient zaczyna zachowywać w pamięci przesłanie, kiedy jest ono bez ustanku powtarzane - na przykład za pomocą gadżetów rodzaju metalowe długopisy reklamowe.
W reklamie trzeba być szczerym, bo oszustwo tworzy u kontrahentów frustrację. Wywołuje, iż czuje się on nieprawidłowo i prowadzi do emocji depresyjnych, jakie mogą nawet doprowadzić do samobójstwa. W odniesieniu do tego istnieje dużo przypadków, trzeba, więc być ostrożnym i uczciwym, co daje lepsze wyniki. Unikalna propozycja sprzedaży głosi, że każda reklama ma obowiązek dokonać praktycznej propozycji konsumentowi. Propozycja musi wyróżniać się od konkurencji (przewaga konkurencyjna. Musi ona być na tyle interesująca, iż wpłynie na kompletny rynek docelowy produktu.
3.02.2021
Home
Unlabelled
Strategie reklamowe - kiedy zamówić gadżety?
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz