21.07.2016

Adrian Kołodziej

Nikt nie ubóstwia, kiedy film w telewizji nieoczekiwanie zostaje przerwany przez blok reklam. Jednakże jeszcze znacznie bardziej drażniące bywają reklamy www. To przykre, w sieci wszystkie chwyty są dozwolone. Albo prawie wszystkie… Promocje, które rozpraszają naszą profesjonalną uwagę bądź blokują na jakiś czas przeglądarkę, są uznawane za nieetyczne. Ich obecność w powierzchni www jest niesłychanie krytykowana, a powiązane witryny niepoprawnie na tym wychodzą. W następstwie tego każda szanująca się firma rezygnuje z tego rodzaju praktyk. Denerwująca reklama w Internecie na pewno nie świadczy o profesjonalizmie, w następstwie tego rozpocznij współpracę ze ekspertami - Adrian Kołodziej. Typowym przykładem nieetycznej promocji są okna, które gwałtownie wypełniają cały ekran komputera. Mogą również czmychać przed kursorem myszy, lub przypominać komunikat o błędzie. Nieraz stosuje się także metodę łączenia z jedną witryną internetową www wielu banerów, porozrzucanych w sieci. Stanowi to poważne nadużycie technologii Flash. To tylko parę propozycji, z których korzystają oszuści. Lecz znacznie gorszym problemem jest piractwo. Co poniektóre hiperłącza, które przypominają banery, to tak w zasadzie programy szpiegowskie. Mogą również spowodować infekowanie komputera wirusem. Tego rodzaju działanie są już pod każdym względem nielegalne. Jakim sposobem widać, reklama w sieci może nie tylko drażnić. Bywa też niebezpieczna.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz